úterý 19. července 2016

Počty

Letáky a jiné nevyžádané tiskoviny vhozené do schránky mě velmi obtěžují a obvykle se jimi téměř nezabývám,
ale!
dnes jsem se,
a podržte se,
milé KOČKY,
při loupání brambor do takové tiskoviny
(odbočím: bohužel už nemáme mé milé Kaborky a tudíž nemohu ty letáky používat na podpal a hodí se už jen na ty šlupky )
všimla jedné informace -
reklama tvrdí, že mrazák za x Kč je zlevněn na y Kč a tudíž je sleva z Kč...
hned jsem si to v duchu přepočítala a zjistila, že je to lživá reklama a tak
buď si reklamní firma dělá z nás, případných zákazníků, blázny,
nebo tam neumí počítat!
nebo z nás, zákazníků, dělají telátka a
nebo si myslí, že to nikdo přepočítávat nebude a jen jim na to lidé naletí!
nebo...
nebo....
a co si o tom myslíte vy?