Ono se říká, že na býka působí červený hadr,
já jsem sice arénu, kde tohle předvádějí, viděla, ale jen zvenku.
Na ,,představení,, jsme neměli na zájezdu do jižní Francie čas.
Stejně bych tam asi nešla.
Nicméně stejně či podobně na mne působí agresívní reklama.
Zapnu počítač, najedu na svoji schránku a co nevidím:
Mountfield mi vnucuje sekačku, o mnoho tisíc levnější, než před týdnem
( ještě, že jsem si žádnou drahou nekoupila, hned by mě kleplo )
kde na mne našli adresu, netuším, nikdy jsem u nich nic nekupovala.
Deky, hračky, vánoční stromky, auta, pneumatiky, boty, čepice, náramky, to vše a mnoho jiného zboží
na mne chrlí internet a koukej si něco koupit, dokonce si dovolují jít na mne zhurta!
Vy ještě nemáte tohle a támhle to? Jak si to představujete, sleva platí jen do půlnoci!
Nejspíš si prodejci myslí, že jednají s ubožákem, který nemá vlastní názor, neví, co potřebuje a bez čeho se neobejde a na mne to dělá dojem, jako ten červený hadr na býka. Jen se rozčílím a just nic nekoupím.
Tedy, mezi námi,
milé KOČKY,
kdyby to byl norkový kožich a zlato a diamanty a drahé červené auto
( řidičák nemám, ale řidiče zatím ano )
za velmi přijatelnou cenu, asi bych se dala zlákat.
A museli by poštovné dát zadarmo!
Na mne si nepřijdou!
Stačí, že mi lepí ty jejich ohyzdnosti ke každému příspěvku na blogu.