pondělí 24. listopadu 2014

Hlásná trouba:

Hola, hola, vážené dámy,
milé KOČKY,
náhodně jsem v Praze ve Slezské ulici č.6 našla obchůdek, krámek,

prostě nádhernou prostorově nevelkou prodejnu napěchovanou úžasnými produkty a taky velice skvělými patlátky na dívčí a ženské obličeje a přilehlé oblasti ... za pokladnou seděla paní, milá, vstřícná a ochotná, radost pohledět....určitě se nezdráhejte tam zajít a vše prohlédnout a hlavně! si něco koupit, rozmazlovat se musíme!!!,
případně zakoupit něco pro své blízké a pozor!!...( však víte!)...Vánoce jsou za dveřmi!!!
nyní v tomto počasí a nadcházející zimě to bude určitě potřeba.
Akci ve velkém stylu tam chystají na den 7.12. od deseti hodin, jestli jsem to nepopletla
nakonec, podívejte se sem:
www.facebook.com/biobeautycz
www.biobeauty.cz
ovšem pozor! úsměvy tam musíte donést i vy, na to žádná mastička v prodeji není!
A výsledky se dostaví, to je jisté, pravidelná péče, ....na to jsou expertky na různých blozích!...
Já nejsem na kosmetiku ta správná poradkyně,
když se po ránu zrcadla zeptám, kdo je v zemi zdejší štíhlounký a nejkrásnější, vyjmenuje mi půl republiky a moje jméno pořád nikde, tak se zdravě naštvu a jdu dělat něco smysluplného, zatím jsem neuvažovala ani o koupi nového zrcadla, nýbrž o tom, že bych měla jinak jíst a jezdit více na kole...


zde má kořist: přece jen jsem si tam něco pro sebe koupila -

Žádné komentáře:

Okomentovat