úterý 23. prosince 2014

Ozdoby na stromek

Letos novinka, prvně budu náš malý stromek zdobit spolu s vnučkami.
Milé KOČKY,
mám takový rituál, že si stromek postavím na stůl a ozdoby dávám na větvičky kolem dokola,


ovšem! ty vzácné a hezčí staré skleněné kouličky, sněhuláčky, ptáčky, koníky, medvídky, pochopitelně dopředu a ty méně oblíbené tak nějak do pozadí...,
kočku, muchomůrku, domečky, kostelíky, je to pěkný mišmaš.....nakonec ovinu řetěz a případně světýlka
( už jsem světýlka někdy dávala i jinam, ne na stromek )
a teď, když to nebude jen na mně, jsem zvědavá na výsledek,
hlavně bych nechtěla nic rozbít....mám naše ozdoby ráda a je v tom kus historie naší rodiny...
ale už to bude i jejich, vnuček, historie....pro ty děti to děláme...
Tak si držím palce, aby se to mně i oběma vnučkám líbilo, být spolu a zdobit stromeček.







































































































Žádné komentáře:

Okomentovat