neděle 15. března 2015

Dnes

Milé KOČKY.
Dnes bude v televizi asi něco o vpádu Němců do Prahy ve třicátém devátém, ale já, já vzpomínám v tento den na svou mamku, dnes by měla narozeniny, kdyby se dožila této neděle, bylo by jí 87 let.
( zapálíme svíčky, upravíme hrob )
Taky je to výročí, kdy jsme se stěhovali ze severu sem, do středních Čech. Přesně 15.3.1983.
Do Polabí, krajiny placky - samá pole, na polích tulipány, cibule, řepa, obilí, slunečnice, kukuřice...dnes je to samá hala, samá řepka....
Už jsem si tady zvykla, ale nebylo to lehké, chyběly mi tady ty naše pohraniční hory, na které jsem byla na Děčínsku zvyklá a tady nejbližší byl Říp, a to byl široko daleko jediný kopec. Všechno špatné k něčemu dobré, začala jsem více jezdit na kole a to tady, kolem Labe, šlo dobře....

Žádné komentáře:

Okomentovat