čtvrtek 14. května 2015

Co jsem nestihla

Tak jsem dnes v noci,
mé milé KOČKY,
bůhví proč,
nemohla od půl třetí spát a přemýšlela jsem, co jsem ve svém věku ještě nestihla.
A že toho je!
Nejela jsem na raftu, na divoké vodě,
neskála jsem padákem,
neodvážila se k bungee jumpingu,
neudělala jsem si řidičák ( při mém ustavičném kochání se krajinou bych jen zvyšovala nehodovost v kraji ),
nenaučila jsem se pořádně žádnou cizí řeč,
neletěla jsem dosud letadlem, ani v balonu...
nezkusila jsem horolezení, ( zato provozuji s oblibou časté horochození ),
nepotápěla jsem se v moři více jak 5 m,
nepřestala jsem se bát hadů a pavouků,
nedala jsem se potetovat....( a určitě nikdy nedám! )

... co jsem vlastně všechna ta léta dělala?
musím si po pravdě odpovědět, že i tak jsem toho stihla zatím dost a stačí mi to...

Žádné komentáře:

Okomentovat