pondělí 24. srpna 2015

Kuňka

Všechno je jednou poprvé, že,
milé KOČKY.
Občas jsme jeli kolem Kunětické Hory a mlsně jsem na ni koukala a v tuto sobotu se mi povedl téměř husarský kousek: manžel jel do Holic na setkání radioamatérů, vzbudil mne brzy po ránu a že mám jet s ním, tak jsem souhlasila, ale s podmínkou, že se při cestě zpátky na Kunětické Hoře stavíme.
Povedlo se...já jsem spokojená a manžel také...dokonce se nahoru nechal vyvézt vláčkem, takže to viděl také...pobolívá ho poslední dobou kyčel a tak se mu pěšky nahoru moc nechtělo.
Já jsem se nahoru ,,vyvezla,, po svých....
Po cestě k vidění: jeleni v ohradě a další zvířátka,
dole Perníková chaloupka, krásné výhledy, místo jako stvořené pro rodinný výlet....
Další bílé místo z mapy v mé hlavě zmizelo....


















Žádné komentáře:

Okomentovat