úterý 18. srpna 2015

Ve svém

Tak jsem doma,
milé KOČKY,
ve svém, není to tedy kdo ví co, ale je to moje, notoricky známé...vím, kam sáhnout, dovolená je prima, ale doma je doma, asi to je věkem, že se mi doma tak líbí.
( trochu jsem to v květnu v kuchyni vymalovala, ale líbila by se mi i větší, důkladnější změna, nová kuchyně vanilkové barvy, kdož ví, jednou?
s dřezem pod oknem, ách....a na vyšším soklu, nemuset se hrbit...)
To ale vůbec neznamená, že nešilhám po nějakém výletu nebo zájezdu, cha, to mě neznáte,
pobyt u moře na 10 dní by mi vyloženě slušel!
Jestli se cestovky koncem prázdnin pochlapí a sundají ceny, ponechají dobrou nabídku, proč ne?
Uvidíme...
v kuchyni nyní:






























původní stav:

1 komentář:

  1. Wow, to vypadá fakt pěkně. Taky doufám, že se jednou takové kuchyně dočkám. Jenže jsem bohužel na vozíku, takže musím vybírat kuchyně pro handicapované. Naštěstí jsou dneska ale už možnosti a firmy, které se přímo specializují návrh na místnosti pro lidi s pohybovým omezením. :) Takže budu jen doufat a šetřit penízky! :)

    OdpovědětVymazat