středa 2. září 2015

Na návštěvě

Byli jsme pozváni ke známým do Kravař u Opavy, ke kamarádce, kterou jsem dlouho neviděla a velice jsme se k ní těšili.
Už delší dobu jsem,
milé KOČKY,
chtěla vidět Litovel, proto jsem trasu uzpůsobila
( Brandýs, Kolín, Čáslav, Chrudim, Vysoké Mýto, Litomyšl, Svitavy, Litovel, Šternberk, Opava, Kravaře )
..udělali jsme si delší pauzu v těchto Hanáckých Benátkách...
Trochu jsem to tam pochodila a pofotila...
Poté jsme se podívali na Slezskou Hartu, k přehradě a teprve poté jeli do Opavy a následně do Kravař.
Další dny jsme výletovali v okolí a určitě se pochlubím, kde jsme se pohybovali.
V neděli pak nás čekala dlouhá cesta domů, jeli jsme pěkně po ránu, kdy teploty byly ještě příjemné a vzali jsme to zpátky severní cestou.
( tedy: Opava, Bruntál, Rýmařov, Šumperk, Žamberk, Hradec Králové a zpátky pěkně do středních Čech..)
ač jsem se obávala konce prázdnin, na silnicích to nebylo nijak znát....
pozn.: na pastvinách kolem Bruntálu se pásly krávy a vypadalo to móóóc pěkně....
Během pobytu jsme si našli čas a zastavili jsme se v Kravařích u známé naší známé, paní Jáji, v jejím krámečku s látkami a koupila jsem si tam moc pěknou zástěru a další věci.
( co bych to byla za babičku bez zástěry???)
Všem moc doporučuji...paní je velice šikovná a šije nejen zmíněné zástěry, ale i povlečení a polštářky a další nezbytnosti pro pěkné domácnosti....látek má spoustu a každá z nás si vybere...materiál, barvy....
paní údajně najdete i na mimibazaru....
tak zase zítra....




Žádné komentáře:

Okomentovat