pondělí 14. září 2015

Opravdu staré

Kdysi, a to opravdu před mnoha lety, viděla jsem ve Staroměstské radnici na Staromáku v Praze výstavu o snad deseti nejstarších kostelech v Čechách.
Nebyla bych to ale já,
milé KOČKY,
kdybych pak nechtěla tyto a jim podobné kostely na vlastní oči vidět.
A jak už je to u mne obvyklé, nakonec jsem jich během let viděla opravdu hodně:
a zde jsou některé z nich:
na Levém Hradci...kousek pod Prahou
Holubice - nedaleko Kralup n.Vl.
rotunda na Řípu nebo třeba ve Znojmě
kostel v Církvici u Kutné Hory a Jakub tamtéž, resp. nedaleko
Tismice - u Českého Brodu
Budeč u Zákolan
rotunda na Vyšehradě
a co třeba Kondrac
a tak bych mohla pokračovat...
to jen pro ty z vás, koho to také zajímá:
rotundy a všeliké jiné architektonické skvosty....fascinuje mne ta práce dávných lidí...
a nehodlám tu sbírku jen tak brzy uzavřít...



Žádné komentáře:

Okomentovat