neděle 20. září 2015

Včerejší výlet


Potřebovala jsem už do lesa, projít se na vzduchu, znáte to?,
milé KOČKY,
bylo otázkou chvíle a jednoho telefonátu, abychom se domluvili s manželem a kolegyní,
a v sobotu, naladění příznivou předpovědí počasí, vyjeli jsme na výlet:
nejprve do Sobotky, kde jsme si udělali první zastávku...
pak potěšit oko do vesničky Vesec, mezi Humprecht a Kost, a dále do Mladějova a na Hrubou Skálu: pěkně do borového lesa mezi známé a často navštěvované skály, vůbec mě nepřekvapilo, že tu bylo tolik lidí, s dětmi, s bicykly, s kočárky, bylo nádherně, dokonce některé skupiny turistů mluvily německy...
Změnili jsme trochu plán a vydali jsme se po poledni na Kozákov, a tady jsme strávili hezké chvíle na sluníčku pozorováním paraglajdistů, mraků a hemžení lidí...včera šel a jel ven snad skoro každý!
Když už jsme byli tady na severu, zajeli jsme si do Besedic a s kolegyní Janou jsme si vyšláply do skal..nemělo to chybu, zavzpomínala jsem si na chvíle, kdy jsem tam byla před 6 týdny s vnučkami a znova jsem mezi skalami nasekala spoustu fotek....manžela jsem zaparkovala u hospůdky, kde se věnoval nealku a výhledům na Kozákov, Trosky a část Českého Ráje.
Barvičky už dávaly najevo, že podzim není daleko, i když sluníčko ještě hřálo a bylo letně.
Spravila jsem si chuť a znova jsem se ubezpečila, že u nás máme móóóc krásná místa.

Žádné komentáře:

Okomentovat