čtvrtek 2. června 2016

Pořad ČT

Krajinou domova - moc pěkný pořad,
( mne tam ale ruší ta hudba...)
Česká televize se zase jednou ,, vytáhla ,, !!!
zatím se mi všechny dosavadní díly moc líbily a dokonce jsem přimněla vnučky odkoukat díl o Broumovsku,
protože!:
milé KOČKY,
týden letošních prázdnin s nimi strávíme, a doufám, že smysluplně, nedaleko Adršpachu,
vnučky tam naposledy s námi byly, když byly hodně malé, letos budeme hodně chodit do skal,
tak ať vědí, do čeho je to letos babička zase vleče....
záběry skal z výšky jim rozhodně o prázdninách dopřát nemůžu....
( na balonové létání se necítím )
ale program už pohromadě mám a jen počasí mi ho může pokazit....
A ještě k pořadu:
ač ta místa z většinou znám, pořad mě inspiroval k tomu, že si zase jednou do těchto partií zajedeme...na Berounsko, které jsme už delší dobu nenavštívili....trochu ho při výletování zanedbávali....
v Litovli jsme byli loni....ale okolo řeky Moravy ... to bylo krásné - vidět řeku z výšky, že?
nakonec i to Polabí se v pořadu ukázalo jinak, než vidím při procházkách tady okolo ...
tak k Toulavce a Objektivu konečně zase něco podle mé chuti...
chválím....

Žádné komentáře:

Okomentovat