úterý 12. července 2016

Hřeším

O tom.....jak jsem neplánovaně hřešila:
koupila jsem v Březnici na náměstí v cukrárně mladší vnučce dvě čokoládové tužky, jednu tmavou se světlou tuhou a jednu opačných barev...
( měli tam tužtiček spoustu...jako pastelek ) ...vypadalo to moc hezky, říkám si, že k těm doma připraveným dárkům to bude pěkné....
a jelikož bylo vedro celý den a já jsem se bláhově domnívala, že zabalením do svetru a vložením do igelitky to zachráním, chyba se projevila na konci dne, když jsem se dostavila po celodenním výletu domů...z čokoládek byla jedna slitá měkká hromádka...dala jsem to do lednice a později, už ztuhlé, jsem tu dobrotu snědla...
dobrůtku belgickou...podotýkám.
Milé KOČKY...
Vnučka dostala něco jiného, ale mrzí mě to. Tužtičky vypadaly krásně...
a jelikož tu fotku tužtiček nemám, vložím kvítka:

Žádné komentáře:

Okomentovat