neděle 13. listopadu 2016

Čirá radost

Přišla mi poštou pohlednice,
milé KOČKY,
to chodí občas i jindy,
hlavně o prázdninách občas někdo ještě pošle pozdrav z dovolené,
ale tato - to je super mimořádná záležitost:
našla jsem náhodou jeden převelice zajímavý blog,
píše ho úžasným způsobem jeden ,,kluk,,
mladý člověk s mladou duší a cestovatel ,,jako Brno,,.
Matouš Rucki...
Napsala jsem mu a on mi poslal pohlednici z Peru!
Jsem nadšená, z takové dálky jsem zatím poštu nikdy nedostala,
pouze jednou :
to mi dcera poslala pohlednici z Dominikánské republiky a ta pohlednice nedocestovala až ke mně, nýbrž si ji někdo asi u nás na poště kvůli krásné známce ponechal!
( Usuzuji na to z toho důvodu, že všem ostatním pohlednice od mé dcery došla, jen mně ne ).
a tady důkaz :


Žádné komentáře:

Okomentovat