čtvrtek 1. prosince 2016

Pije mi krev

Je to s podivem, ale ač je advent, nejsem úplně v pohodě,
milé KOČKY,
a víte, co mi právě pije krev?
reklama v České televizi,
( kdyby to bylo na jiném kanálu, tak se nedivím! )
Už dlouho mě nic tak nenadzvedlo!
a tak jsem sedla a napsala jim:
Vážení, jsem vaší pravidelnou divačkou,
sledovatelkou pořadů Toulavá kamera, Objektiv, Star Dance a pak pořadů o přírodě, případně Nedej se a podobných.
Do této chvíle ...spokojenost.
Ovšem to, co nyní předvádíte v reklamě a to po celý den ....
reklama na nějakou stolní hru, kdy silueta nějaké paní střelí pána do hlavy, to nemyslíte vážně?
Kdo má takovou věc na starosti a myslí u toho vůbec?
A co děti, které bývají odpoledne samy doma a koukají se...bez dozoru?
Prosím všechny čtenářky na blogu..., kterým to také vadí,
aby mne podpořily a napsaly těm ,,Tvůrcům,, v ČT taky,
pěkně od plic...
díky.

Jistě pochopíte, že sem nemohu dát žádný obrázek, vyjadřující se k tématu!

Žádné komentáře:

Okomentovat