čtvrtek 12. ledna 2017

Plány

Zatím mi vyhovuje doma to, co jsem si vymyslela na zimu,
a ačkoli v bytě mám chlupaté deky, polštářky, zimní obrázky,
nápady už mívám jako každý rok touhle dobou vyloženě letní
a dokonce pomýšlím i na advent:
to máte tak:
milé KOČKY,
během prosince a ledna prohlížím katalogy a plánuji, kam budu zájezdovat v dalším roce,
pak se přihlásím, mezitím si sháním spolucestovatelky a využiji slevy, poskytované cestovkami za včasné přihlášení ...
zaplatím...
a pak už se jen těším a těším,
posílám přání, aby mi vyšlo počasí...
Letos jsme si s Janou vymyslely a objednaly
Velký okruh Maďarskem,
Zámky a zahrady Normandie
( s CK Mayer Crocus ),
na Advent jsme zvolily dvoudenní do Erfurtu a okolí...
( jako vždy s CK Permon )
a o týdnu prázdnin s vnučkami mám také jasno:
2017 - bude to Letohrad a okolí, tam je těch lákadel spouta....
a je to...
mezitím autem nějaké ty výlety po republice,
s manželem a jeho bratrem, švagrovou ...
k tomu bych ráda na pár dní Jižní Moravu,
tomu nechám volný průběh, co z toho mi vyjde....





Žádné komentáře:

Okomentovat