pondělí 30. ledna 2017

Pokrok

Pokrok nezastavíš, říká se...
ale co to je? a je vždy k lepšímu?
to mě napadá čím dál častěji, hlavně, když se podívám z kuchyňského okna!
To je totiž,
milé KOČKY,
tak:
u nás v ulici je to poslední dobou vůbec úžasné!
V okolí byly staré domy se starými obyvateli, zahradami plnými kytek a rybízů, ovocných stromů, když to kvetlo, byl to zážitek, a jelikož ti lidé pomřeli, bohužel, skoupil to jeden človíček, nastavěl tam krabice pro chtivé Pražáky a místo do zahrad budeme koukat na zdi.
( jistě to někdo povolil??? )
Takže na každé bývalé zahradě jsou nyní dvě krabice, s výhledem do betonového plotu...
už tu nesmrdí vyhlášená fabrika, začíná to tu být ,,atraktivní zóna,, blízko Prahy....
dostupné jsou bus, vlak, a máte-li auto...
Přes den to tu bude pusté a večer auto na autě...přijedou sem přespat, tuším....
Za pár dní mi bude devěta...sát a jelikož se chci dožít 99 let, budu muset koukat na ty baráky 30 let!, leda, že bych se odstěhovala....
taky je možné, že vzhledem ke stáří časem zapomenu, jak to tady vypadalo...
zatím je to ,,kyselé téma,, pro starousedlíky...
( co já, já jsem náplava, jsem tu teprve něco málo přes 30 let )...

Žádné komentáře:

Okomentovat