pátek 17. února 2017

Příliš

Já vám nevím,
milé KOČKY,
ale není té šedé, bílé a černé už všude příliš?
Kupuji si několik časopisů o bydlení,
čtu i půjčené a zajímám se o bydlení hodně let,
ale poslední dobou, ať otevřu nějaký blog nebo časopis, všude jen tyto barvy,
co to s těmi lidmi je?
Však nemusí být vše v marockém stylu tmavě červené a zlaté,
ale trochu té barvy prostoru sluší, já sama ráda vidím zelenou, žlutou nebo světlounké odstíny tyrkysové....
a když nakouknu třeba k Vivi a uvidím tam tyrkysovou nebo růžovou,
připadám si jako na jiné planetě.
Jo, uznávám, ta bílá se šedou a černou vypadají v bytě nebo domku uklizeně, čistě,
ale přijde mi to, jako by tam nikdo nebydlel, jako sterilní prostor.
Už jsem měla také nějaké záchvaty,
že na stará kolena vše změním a přebuduji,
ale můj pan L. mi ty nápady vyhnal z hlavy a to velmi rychle,
uzemnil mě,
on by své návyky stejně nezměnil a tak je škoda vyhazovat věci léty prověřené a dávat peníze do ,,nových,, - mnohdy méně kvalitních a ve výsledku by to nevypadalo lépe.
Takže :
potěšení a inspiraci budu dál hledat
a kochat se....v časopisech, na blozích...
ale zatím vše u nás doma zůstane při starém...
( pšt - nějaké jarní, malé předělávky v hlavě nosím! ).





2 komentáře:

  1. Také se strašně ráda kochám a představuji si, coby kdyby. Výjimečně se k nějakým malým změnám odhodlám, ale to jsou jen kosmetické úpravy. Jen hlavně sním....

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Dano, na přestavby objektů musí být chlap a peníze, za tím si stojím....žena může pomáhat a hlavně vymýšlet...nejlépe, když se shodnou...u nás také jen menší změny....zatím. Ale, krůček po krůčku....

    OdpovědětVymazat