neděle 12. března 2017

Potíže

Co jsem si představovala, že bude provázet rekonstrukci domu, stalo se...
balkon nám ,,upicli,, - budou dělat nový,
okna a balkonové dveře už máme vyměněné, ovšem pak je dělali těm nad námi a pak ještě o poschodí výš a tak jsem si zauklízela v bytě třikrát a vždy důkladně,
k organizaci prací na domě se raději nebudu vyjadřovat...
a jak to tak pozoruji, není to zdaleka všechno.
Nábytek a věci není kam z bytu odstěhovat,
takže to řešíme přikrytím foliemi,
a umíte si,
milé KOČKY,
představit byt bez oken a dveří za silného větru? jak folie vlají a dělají naschvály?
Truhlíky s jarními kytkami z balkonu jsem musela narychlo odnést a ty s muškáty ze zimního pobytu nad schody pojedou ke švagrové do zahrady,
jakmile nabudu dojmu, že už tam nezmrznou....
Holky modrý mi vykvetly v koupelně na okně a jsou díky nedostatku světla vytáhlé a hubené
( na rozdíl ode mne, já jsem sice vytáhlá, avšak už dávno ne hubená )
příští rok, až tohle pomine, nakoupím si nové muškáty a budu mít nejhezčí balkon ze všech 24 bytů v tomto domě...
( alespoň se o to pokusím ).

Žádné komentáře:

Okomentovat