pondělí 29. května 2017

Ruku v ruce

K městu Chebu ještě něco málo:
milé KOČKY,
O Valdštejnovi a jeho zavraždění v Chebu nebudu referovat,
jednak jsem to neviděla a druhak to už každý ví...
většina z vás jistě zná,
že městem protéká řeka Ohře,
že je zde také ojedinělý hrad,
( na ten jsme ovšem tentokrát dojít nestihli ),
město má bohatou historii...
spousta lákadel je také v nedalekém okolí,
o tom ale jindy.
( v jedné výloze se mi líbil obraz )

- tak tento příspěvek pro blog jsem si předpřipravila a v neděli dopoledne jsem, jako vždy, shlédla Toulavou kameru v ČT 1,
a jako již tolikrát, ruku v ruce se mnou i pořad Toulavka, můj oblíbený - šel ,,do Chebu,,...takže!!! -
milá Jano,
jelikož jsem tě na hrad v Chebu tentokrát nevzala, v Toulavce v opáčku ho uvidíš a podíváš se i na rozhlednu a na cyklostezku kolem Ohře.
dost mě to rozveselilo...






















1 komentář: