čtvrtek 20. července 2017

Taštička

Chlubení není moc pěkná vlastnost, ale zase tak často se nechlubím, že ne?
a tak jednou za čas, proč ne?
Udělala jsem si radost,
milé KOČKY,
po delší době jsem si koupila - možná, že zbytečnost,
věc, která je moc hezká,
hodí se mi na brýle nebo tak něco, na nějakou maličkost...
však já už jí nějaké uplatnění - funkci - vymyslím.
Pořád se na taštičku musím dívat, jak je pěkně vypracovaná a barevně sladěná...
Vyšívala a ušila jedna blogerka, prodej přes Flér...
vzpomínám - jak
kdysi moje dcera, tehdy školou povinná, vyšívala obrázky ovoce,
podle nějaké předlohy z Burdy a škoda, že je nemám
( kam se poděly, netuším )
zarámovat a zavěsit na zeď bych zvládla a měla bych krásnou dekoraci.
( pozn.: kupodivu se mi taštička moc líbí i když je laděná do modra )





Žádné komentáře:

Okomentovat