čtvrtek 27. července 2017

Tři mouchy

Tři mouchy jednou ranou, chce se mi říct,
když se podívám na včerejší den zpětně,
milé KOČKY,
byla jsem pozvána spolu s oběma našimi společnými vnučkami druhou babičkou na plavbu po Vltavě s obědem -
dvě hodinky jsme se plavily a koukaly a povídaly a popíjely a užívaly si přítomnosti navzájem...
Také jsme se podívaly do Anežského kláštera...neboť se plulo od nábřeží před ním...
Později odpoledne jsem využila své přítomnosti v Praze a vyřídila jsem si novou průkazku na MHD a nakonec jsem ,,potkala,, skořepinový malinký kufírek, po kterém jsem dlouho toužila a už je můj,
nasadím na velký kufr a frčím...už se těším, až zas někam pojedu...
zkrátka se mi den povedl.
Co na tom, že nad Prahou se shlukovaly černé mraky?,
nepršelo a bylo dost teplo...
( vysvětlily jsme si, jak to funguje na komoře, překvapeně jsme sledovaly množství labutí, na Smíchově obdivovaly spoustu krásně opravených činžovních domů a také Tančící dům od vody byl zase vidět jinak...a na Karlově mostě bylo lidí jako máku )















































Žádné komentáře:

Okomentovat