neděle 12. listopadu 2017

Únos

Pozor, není to o Sabinkách!
Kolegyně Jana chtěla dnešní nedělní odpoledne zajít někam ,,na kafe,, -
že prý popovídáme a trochu se poradíme o našem dovolenkování a zájezdování...
na rok 2018...
už zbrojíme!...
no jo, musí si nahlásit termíny, je v dámském kolektivu a tam je o pořádný termín na dovolenou rvačka...
U nás v městečku počasí nic moc, ale nepršelo,
tak jsem ji vylákala podvodně k nám a pak na nádraží,
poslala jsem ji na nástupiště a koupila jízdenky do Mladé Boleslavi,
s tím, že cíl jsem jí oznámila až ve vlaku, aby nemohla couvnout...
Cesta od nádraží byla zpestřena mnoha starými letadly, která nám kroužila nad hlavami, dokonce jeden dvouplošník!...
Prošly jsme se ke hradu, pročetly si venku vystavené tabule o historii Mladoboleslavska, okoukly náměstí a nějaké ty kostely, památky a protože se pak začalo stmívat a taky pršet, zaparkovaly jsme se v cukrárně a tam jsme strávily zbytek času do odjezdu vlaku ...
Boleslav mě příjemně překvapila, hezky se tam domy vykrášlují a dost se mi odpoledne v tomto městě líbilo.
Nejraději mám ty chodníky z kostiček a s různými vzory, středověké domy, podloubíčka, staré krámky,
baví mě sledovat pozůstatky hradeb, ale ani prvorepublikové domy s opravenými fasádami nejsou marné...
Myslím, že se nám odpoledne povedlo...i když jsme to,
milé KOČKY,
nestihly všechno,
co je tam zajímavého k vidění...
tak zase jindy.



















































Žádné komentáře:

Okomentovat