neděle 17. prosince 2017

Můj seznam

Název by dnes měl znít spíše VYZNÁNÍ -
jestli je to tím, že venku malinko napadl sníh a vše se vánočně zjemnilo a zklidnilo?
Bez dlouhých cavyků vybalím, co mám na mysli...
k čemu se přiznávám...

Dlouho chodím na některé blogy a na některé se vyloženě těšívám,
některé mne inspirovaly k tomu, že jsem si sama blog před téměř 4 roky založila,
( ačkoli v poslední době mívám svoji malinkou krizi ),
přesto si čas najdu a alespoň 2x týdně nakouknu, co je u ,,děvčat,, nového.
Udělala jsem si žebříček, ale je to těžké,
je to jako s květinami, líbí se mi jich tolik...
blogy obdivované:
spící Růženka
blogy často navštěvované - tříděťové
zrzka
princezna ze mlejna
pohodová mamina
od Berounky
u Ohře
Úžasňákovi - Monika a Tom
kráska
mimo všechny škatulky:
s brouky a humorem
vzor - fotky a cestování:
a nejméně 10 dalších...( s háčkováním, pletením, hezkým bydlením, se zajímavou činorodostí a pod. )
a pár mužských....
nemusím na sebe vyzvonit všechno?
Máte alespoň trochu možnost nahlédnout, v jak znamenité společnosti se po večerech pohybuju.....
milé KOČKY,
a teď jdu zase něco dělat:

Žádné komentáře:

Okomentovat