pondělí 15. ledna 2018

Volby

První kolo voleb máme za sebou,
hlasy jsou sečteny,
výsledky známy,
chystá se kolo druhé....
probíhají debaty, řeči, řeči, sliby, sliby, sliby, nějaké ty plky,
jednomu jde hlava kolem...
a teď:
máme téměř dva týdny na přemýšlení...
Jako už tolikrát, seděla jsem v komisi a sledovala lidi,
přicházející k volbám,
bylo jich tentokrát docela hodně,
především přišli ti starší,
ale chodily i rodinky a s dětmi,
a zaujaly mě některé jejich názory,
také ty, které říkaly moje ,,kolegyně,, u voleb.
( povídalo se o všem možném, když voliči v místnosti zrovna nebyli )
Můj VYVOLENÝ se do druhého kola neprobojoval, ale!
dýchal těm dvěma pěkně na záda.
Když ho sleduji a to - přiznám se - vím o něm jen krátce,
dovolím si tvrdit:
ještě o něm uslyšíme!
( zprvu jsem si loni myslela na jiného,
,,znala,, jsem ho z jiné stránky,
byl sympatický, že si to platí sám,
nicméně jsem pak, postupně, měnila názory a pohledy na jednotlivé kandidáty,
jeden mi připadal moc starý, jiný nevýrazný, další moc ambiciozní, někdo nečitelný, delší dobu jsem si myslela na mladého, ale jeho čas ještě přijde?
až jsem se rozhodla a nelituji... )

2 komentáře:

  1. Milá Jiřinko, chci poděkovat za návštěvu na mém blogu. Trochu jsem ti (dovoluji si hned tykat, tady to je tak zvykem) to tu omrkla, ráda zajdu znovu.
    Co se volby týče, modlím se za změnu! Modlím se za návrat důstojnosti, slušnosti, inteligence, lidskosti.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Helenko, vítám tě na tomto blogu,
    tykání je v pořádku,  sice teď pár týdnů na blog moc nechodím, marodím s naraženými žebry, ale zlepšuje se to.
    V dubnu už dovrším na blogu 4 roky, ani se mi nechce věřit... snažím se o ,,osvětu ,, v oblasti cestování v ČR a okolí... to je jediné, co mě ještě hodně ,,bere,,....číst, fotit, cestovat...Jiřina z N.
    zakova48@seznam.cz
    a volby? uvidíme...

    OdpovědětVymazat