středa 28. února 2018

Divadlo

A propo, divadlo,
svěřila jsem se tu před pár dny, že jsme si s kolegyní Janou koupily na dvě představení vstupenky,
to první mělo být předminulou sobotu - Garderobier,
tudíž jsme se načančaly a do Prahy odjely,
došly k divadlu a ouha,
nehrálo se,
pro nemoc.
Jen trochu nechápu, proč si na Janu brali číslo mobilu,
když nás - přespolní- nechali dojet do Prahy a dojít k divadlu ???,
no, aspoň jsme si vstupenky vyměnily na jindy,
máme se opět na co těšit...
zas takovou újmu jsme neměly - daly jsme si ve Františkánské zahradě dobré kafe.
Milé KOČKY,
všechno zlé k něčemu dobré.
A to nejlepší nakonec: vstupenku mi Jana dala k narozeninám a přidala elegantní jemnou šedou šálu.
Ona dobře ví, jak jsem marnivá i co mi sluší.
Jsem jí vděčná.
Děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat