úterý 20. února 2018

Mosty

V pondělí v 11.45 hod. k nám zničehož nic přišli neohlášeně švagr se švagrovou,
trochu mě to zaskočilo, neb jsem doma neměla nic dobrého na zub...
přišli mi popřát a donesli dárek.
Děkuji jim moc i zpětně.
Ale po chvíli - kdy jsme se s Marcelkou bavily, jsem musela opět a znovu prohlásit,
že když k nám chodí švagrová, nemusí k nám lékař...
( tak jsem si upravila známou větičku )...
odpoledne jsem měla o hodně víc energie, než před jejich příchodem a
hned jsem toho využila pro různé práce v bytě.
Dnes, asi díky sluníčku, také...a po obědě jsem se vydala, sama, do Prahy.
Řekla jsem si, že se podívám na Libeňský most, vyfotím si ho,
dříve než sám spadne nebo než ho zbourají.
Prošla jsem ho od Palmovky až do Holešovic na Maniny a pak jsem využila bus 156,
i tramvaje sedmnáctky, projela se kousek, a nafotila ještě i další mosty.
To staveniště okolo libeňského mostu mě docela překvapilo,
už jsem tam dlouho nebyla a nestačila jsem se divit,
co tam všechno vyrostlo!,
ale! - jestli jednou ještě přijdou povodně, neumím si představit, jak se dostanou lidičky do těch domů...
pravda je - nevypadá to špatně.
A pro ty z vás,
milé KOČKY,
kdo se do Prahy jen tak nedostanete,
trochu těch obrázků na dokreslení:



























Žádné komentáře:

Okomentovat