sobota 26. května 2018

Odpočinková cesta

Vystartovali jsme na sobotní výlet s manželem a s kolegyní Janou:
připraveny jsem měla různé trasy,
jižně od Benešova resp. od Konopiště,
jenže tam předtím lilo a kdo by chodil v bahně?
K Milešovce nechtěl manžel,
tak jsme to namířili na Jičínsko,
povinná zastávka ( hihi ) v Sobotce,
a jako první přišel na řadu hrad PECKA,
byla jsem tu počtvrté a nelituji.
Právě tam měli prohlídky v historických krojích...
Poté jsme se přesunuli na kopec Tábor,
probíhal zde závod na kolech ,,do vrchu,, .
Zastavili jsme se i v Železnici, malém městečku,
a také jsme strávili nějaký čas ve Valdštejnské Lodžii a přilehlém parku.
Konečně jsem se tam podívala a lituji, že ještě nekvetly lípy ve dva km dlouhé aleji k Jičínu,
říkám tomu špatné načasování.
Milé Kočky,
připadala jsem si tam téměř jako v italské vile.
Možná také díky počasí a kvetoucímu liliovníku tulipánokvětému?
Pak jsme to otočili k domovu a ještě jsme se stavili v parku zámku Liblice,
když už jedeme okolo,
ne?
( jistě mi všichni uvěří, že to byl dobře strávený čas )
















































































































Žádné komentáře:

Okomentovat