středa 11. července 2018

Lavinový efekt

Musím se smát, když vidím, jak se občas opakuje,
že někdo mi něco donese, nějaké ty výpěstky ze zahrádky a v tu ránu tu je další.
Včera mi Jana donesla okurky, květiny a broskve,
dnes se ohlásila po několika letech jedna dobrá známá,
přivezla mi květiny - mečíky a misku pidirajčátek a pár meruněk,
spoustu nových zpráv a poseděly jsme několik hodin - myslím, že v přátelské a harmonické debatě.
Jen Hanka odjela, volá jeden kamarád mého muže, bydlící nedaleko od nás, aby si přišel pro švestky:
má jich hodně a chce nás podarovat.
Tak, to aby bylo jasno, proč jsem samý vitamín.
Jsem vděčná za každou příležitost si dát něco ze zahrádky okolo nás
a nemuset to kupovat dovezené z druhého konce Evropy.
Všem velký dík.
Chápete mě,
milé KOČKY.



























Žádné komentáře:

Okomentovat