středa 15. srpna 2018

Církevní památky

Hodně jsme chodili po církevních památkách,
kláštery a kostely všech velikostí a stáří,
arch.stylů a originálních detailů,


vrstva antická, vrstva vizigótská, vrstva románská, vrstva gotická...
až z toho šla hlava kolem:
ale proto jsme tam jeli!
Nej byla asi prohlídka v jednom chrámu, kde byly vyřezávané sedačky s vysokými opěradly,
výroba trvala mnoho let a je to unikátní výtvor.
Já sama mám ráda klášterní zahrádky se sloupy a jejich hlavicemi,
jenže by tam nesmělo být tak rušno,
nedá se to pomalu vyfotit bez mnoha cizích osob a o tom,
že by tam mohl člověk trochu ,,meditovat,, si můžu nechat leda tak zdát.
( a všimly jste si,
milé KOČKY,
že když se snažíte co nejvíc nafotit a času na vrácení k busu už je málo,
že vám vypoví službu baterky a musíte měnit? )






































































































2 komentáře:

  1. Marta Dušková15. srpna 2018 v 12:18

    Krásné. Díky, kochala jsem se. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Martičko, fotek jsem dovezla 2070 a 4 videa a sem dávám vzorek, těší mne, že se někomu líbí.
    Moc tě zdravím pod Říp.
    Pozdravuj kočku, já jsem tam nafotila asi 6 koček!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat