úterý 18. září 2018

Leknutí

Taky se,
milé KOČKY,
někdy leknete, když se po letech podíváte na fotky z nějaké akce,
co jste to tehdy měly na sobě?


Já jsem se dnes náhodně dostala k fotkám z Letohradu ze září před asi 10 lety
a koukám jako z jara:
nejen na moje tehdejší oblečení,
ale i na ty domy a některé památky, jak to prokouklo a bylo opraveno,
no, neříkám, že se stihlo všechno,
ale letošní dovolená s vnučkami v Potštejně
( a výlety po okolí )
mi ukázaly, že je patrný posun k lepšímu.
Mám zajímavé srovnání.
Dobrou! Jiřina
( vyfoceno - nad mapou, Hedeč, na Suchém Vrchu, na Andrlově Chlumu a pod.)


































2 komentáře:

  1. Koukám, že jen tak nesedíš doma ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, už léta praktikujeme následující:
    pokud máme čas a peníze na benzín, najdu levné ubytko někde v ČR a většinou na 4 dny a tři noci se tam usalašíme a děláme hvězdicové výlety v okolí.
    Nejprve pracuji s mapou doma a pak už jen výletujeme, poznáváme a užíváme si.
    Pa Jiřina z N.
    Nemáme chatu, zahradu...

    OdpovědětVymazat