neděle 16. září 2018

Nedělní odpoledne

Počasí na dnešní datum nad očekávání krásné,
odložily jsme s Janou domácí práce a jiné povinnosti manželek, maminek, babiček na jindy -
a hurá po obědě do Prahy.


Spousta lidí měla podobný nápad, takže jsme ani na Vyšehradě, ani na náplavce nebyly samy.
Tentokrát jsme neběhaly po památkách,
jen jsme se prošly a pokoukaly, kde co lítá...
užily jsme si předpodzimní atmosféry a sluníčka.
A pro ty z vás,
milé KOČKY,
kdo se do Prahy chtějí podívat a nemají na to čas,
přidám pár obrázků.





























































4 komentáře:

  1. Mám Prahu tak trochu z ruky, takže jsem za Tvoje fotečky ráda.
    Měj se hezky a měj příjemný týden!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, to mě těší, včera bylo příjemně, už to nebylo jako v létě v těch vedrech. A taky tam už nebyly takové davy.
    Měj se dobře.
    Pa Jiřina

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji babí léto, více než to pravé a na těchto fotkách je vidět proč.

    OdpovědětVymazat
  4. Jarinko, mám to stejně.
    Jinak - na procházce jsem říkala Janě, že si někde sedneme a dám si dvojku bílého, měla jsem na to velkou chuť...ale ve vyhlédnuté provozovně poblíž Výtoně nás tak ignorovali, že jsme po chvíli raději odešly jinam. V Praze jsou mnohde neskuteční!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat