pondělí 3. září 2018

Záhady

Nevím, zda to, že to tu napíšu, bude k něčemu dobré, ale poslední dobou se dějí věci,
nějaký škudibík, duch s nepěknými vlastnostmi, škodí:
příklad?

Dáša F. mi včera napsala pod příspěvek komentář, počet mi ukazuje 5 komentářů, když je rozkliknu, jsou tam jen čtyři!
Přitom jinde její komentář vidím.
Dnes jsem napsala Simče / Beallara komentář pod její příspěvek na jejím blogu a chvíli tam byl a najednou koukám, je pryč.
A tak bych mohla pokračovat.
Nebo, že by se technika a stroje spikli proti blogerkám? hihi
Co si myslíte o tom Vy?
milé KOČKY?

5 komentářů:

  1. Vydrž! Oni na Blog.cz avizovali nějaké změny, tak musíme být trpěliví.
    Mně zase v posledních dnech nejde se dostat do mé administrace a když už tam jsem, nenačte se mi "Nový článek" ani za nich. Jak mám pak vylovit Danku nebo Evinu, které se propadají do sklepa docela pravidelně. To čekání mě ničí, ale pořád si říkám, že to vypnu a najedu znovu, že to naskočí. Někdy jo ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem jim psala dneska ráno, nejenže utíkají komentáře, ale ztrácí se celé články, hlavní adminka upozorňovala, že je třeba se ozvat, tak jsem jim napsala.
    Tahle estráda trvá už od minulého týdne, bohužel !

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, děvčata, děkuji za rady, já jsem si myslela, že někdo má z mého psaní psinu a škodí. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem už v neděli koukala jako blázen.
    V článku  mi mizely fotky, pak se zase objevily... počet komentářů taky neodpovídal. Dnes to zatím je OK.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já, milé KOČKY, ještě pár dní počkám, jak se to vyvrbí, a pak zase začnu blogovat.
    Dám si pauzu.
    pac a husu vám všem Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat