pondělí 29. října 2018

Blázen v akci

Jestli je to počasím, nebo tím, že jsem dnes po dlouhé době byla u vnuček ( mají volno a prý dokonce i zítra! )
a ač jsme na poslední dovolené byly spolu v srpnu,
to bylo přeci nedávno!


už se cpu do plánování dovolené na příští rok.
Zjistila jsem, že pěkná místa s hezkým ubytováním jsou zamluvená dlouho dopředu,
hodlám s vnučkami ještě - během tří let -
jet na Děčínsko
Mariánskolázeňsko a Chebsko
a!
Domažlicko.
Později určitě nebudou stát o to, aby byly s babičkou někde, kde můžou být s kamarádkami a klukama,
že jo,
milé KOČKY?
Takže jsem se pustila do hledání v mapách, našla jsem jedno sympatické místo poblíž Domažlic a uvidíme, co z toho
vyjde. Termín máme s největší pravděpodobností na poslední týden v srpnu a to bude asi zase pěkné vedro?
Proto se zašijeme do lesů a ukážu těm našim Lasičkám, co tam znám pěkného.
Je toho tam opravdu hodně.
Jistojistě se mají na co těšit.
A pokud to nevyjde, najdu obratem něco fantastického jinde, v ČR toho je!
Babka nadšenec se zas má na co těšit.
( jen výšlap na Čerchov - na ten si tentokrát, s politováním, asi nechám zajít chuť!)
Zatím nechám vybraný penzion jako tajemství, až to bude TUTOVKA, zveřejním...
život je nádherný, nemyslíte?

4 komentáře:

  1. Je fajn už teď vybírat, na co se budete těšit skoro celý rok. Změnit se dá dost, ale pokud to tam znáš, bude to i pro mláďata zajimavé. Babičko povídej - budeš slyšet, když budete ložírovat ve vedrech v chatě nebo penzionu. Aspoň si to společně užijete. Nejsi blázen, jsi vepředu s plánováním - dobrá místa se musí zamluvit dlouho dopředu

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, vidím, že mi rozumíš,
    to víš, chci holkám, dokud jsou tvárné, ukázat krásy naší země, co sama znám.
    Vlekla jsem je už 2x na Vodňansko, 2x na Jindřichohradecko, 1x Prachovské Skály,2x Malá Skála,1x Adršpach, 1x Peklo u Nového Města n.M.,1x Jeseník, letos to byl Potštejn.A pak brázdíme okolí - památky a přírodní zajímavosti.
    ,,Ven,, jezdí s rodiči.
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto éru s vnoučaty mám za sebou. Už poznávají vše po svém. Ale ještě nedávno jsme jezdily s kamarádkami na tzv. Dámské jízdy- my babičky a vnoučata, matky a děti. Cílem byly Krkonoše, Orlické hory, Jizerské hory. Moc jsme si to vždycky užily. I malé mimino s námi občas bylo :-).
    Ono je dobře mít vše zajištěné předem. Máš se na co těšit.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, dík, já s nimi jezdím moc ráda, jen to bylo jiné, když jim bylo pod 6 let a jiné dnes, když je jim 14 a 12 let!Ale pořád nás to spolu baví a na můj vkus jsem s nimi teď málo. pa Jiřina

    OdpovědětVymazat