pátek 26. října 2018

Perník

Říká se, že žena má být v kuchyni, pěkně zástěra a vařečka a tak...
no, abyste mě,
milé KOČKY,


nepodezíraly, že kuchyni moc nedám, když vše, co ukuchtím, nevyfotím a nevložím na blog,
udělám výjimku:
dnes jsem nakrájela jablíčka a nalila na to těsto na perník,
upekla a ještě za tepla ( no, fuj! ) ochutnala.
Myslím, že zítra k snídani to přijde akorát vhod.
Jen příště ta jablka oloupu a nebo udělám menší kousky.

5 komentářů:

  1. Děkuji moc za tip. Mám všechno a na dnešní oslavu narozenin mého partnera by se zrovna toto hodilo. No - zítra bude narozeninové vepřové koleno a dezert - tvůj perník. Jablek je dost a bude se hodit k večeři. Dobřej jsi udělala, žes to dala na blog - zrovna se to hodí. A určitě nejen mě. Tvoje fotografická aktivita k nám přinese dobrý perník ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. A proč né, ale máš asi pravdu, menší kousky i vzhledem k servírování by byly vhodnější.
    I jsem si trochu zaslintala, kočko.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, s tou první větou teda fakt nesouhlasím :-) Ale myslím, že ani tebe necharakterizuje. A krásně si upekla. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Vítám vás u mne na blogu, milé KOČKY,
    ta první věta, milá Marti, je prostě jen provokace a určitě jsi to snadno a rychle rozkryla.
    Dnes vzhledem k počasí sedím pod dekou a čtu. Takže oběd ( játra s rýží ) vařil manžel a perník s čajem jsou v záloze.
    Krásně deštivou sobotu přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle jsem perník ještě nepekla, takže zkusím.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat