sobota 3. listopadu 2018

Plánování

Venku je mokro, pod mrakem, a já si tady v teple plánuju:
při tom třídím časopisy o bydlení a uvažuju:
v srpnu s vnučkami na Domažlicku - co asi navštívíme?


( určitě to, co už uznám )
Klatovy, hrad Klenovou a možná i Velhartice, i když vím, že tam holčiny už byly,
třeba půjdeme zase jednou k Černému jezeru,
podíváme se do Domažlic, do Kdyně, na rozhlednu Koráb, vyškrábeme se na hrad Rýzmberk,
navštívíme muzeum v Újezdu, nezapomeneme na Horšovský Týn,
třeba vnučky vezmu do Pivoně, do nedalekého muzea krojů v Postřekově,
určitě se nám bude líbit na zámku v Poběžovicích,
taky budeme chodit po lesích v okolí penzionu,
jo, jsem spokojená se svým plánem, bude toho na jeden týden docela dost.
Teď si jen budu přát, aby nám to vyšlo a ve druhé polovině srpna bylo pěkné počasí, aby to s tím penzionem klaplo,
aby se tam vnučkám i nám s manželem líbilo.
( a to už taky šilhám po nějakém tom zájezdu pro mne a kolegyni Janu nebo s mojí sestrou, uvidíme, jak štědrý na cestování ten rok 2019 pro mne bude ).
Líbí se mi představa, jet na zájezd do určité oblasti, kde jsem zatím ještě nebyla v Itálii a nebo ve Francii.
Jsem velký optimista a věřím, že nějaké ty nové a nevšední cesty budou.
A hned bude co dávat na blog,
milé KOČKY.
hihi

5 komentářů:

  1. Už teď? No vlastně jasně, pokud máš být někde týden ubytovaná, tak není nikdy brzo zařídit si pobyt. Ať vám to vyjde

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, krásně plánuješ. To já to mám všechno podle času a většinou na poslední chvíli. :O) Tak ať vše vyjde dle plánů...
    Hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášenko, to já v případě, že jedu s vnučkami, musím být připravená skoro rok napřed. Dostanu od dcery termín - některý týden prázdnin a od toho začnu: nejprve najdu něco na ubytování, pak také začnu plánovat své zájezdy ven. A vše se značným předstihem, neb atraktivní místa na prázdniny i zájezdy jsou brzy prodané.
    Ohledně výletů autem u nás v republice si mohu dovolit to nechat na poslední chvíli. Ale vymýšlet různé akce mě baví.
    Hezký večer. ( dnes jsme s Janou odpoledne jely vlakem do Čelákovic, podívat se na tvrz a okolí- zapomněla jsem foťák doma - jsem to hvězda ).
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  4. Naše zájezdy s kámoškami také plánujeme celkem brzy.Vždy hned po Novém roce u cestovky objednáváme.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, to znám, mnohdy je dobré si zájezd objednat i zaplatit už na konci roku, sleva bývá i 10 proc. a to my, důchodci, uvítáme?
    Díky za návštěvu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat