pátek 2. listopadu 2018

Vyřízeno: 1.11.

Sešlo se mi několik ,,úkolů,, a nezbylo mi, než to dát nějak rozumně dohromady:
sestra chtěla se mnou někam na výlet vlakem ( ona z Ústí n.L. a já z N. ), nejlépe do Nymburka,



sestra tam ještě nebyla.
Potřebovala jsem něco zařídit v Poděbradech,
chtěla jsem si vyzvednout kytky/odkopky od známých, opravuji: od vynikajících známých,
plánovala jsem zastavit se na hřbitově v Č. -
takže jsem požádala manžela a nastal problém:
byl první listopad a manžel - že nemá přezuto!
Nicméně jsem to dohromady dala:
ráno jsem počkala, až k nám přijela vlakem sestra, vyzvedli jsme ji na nádraží,
pak jsme jeli ke známým, kde jsem dostala odkopky a navrch:
tašku ořechů, tašku jablíček, kousek výborného štrůdlu, skleničku domácího meruňkového džemu a pak -
jsme se rozjeli do Poděbrad,,prošli jsme si park ( už - bohužel - bez fontán )
pokračovali jsme do Nymburka, abychom splnili sestře přání.
Sluníčko svítilo a žluté listí zářilo...
zastavili jsme se i na tom hřbitově, zapálili svíčky na hrobech
a odpoledne, když se zatáhlo, už jsme byli doma.
Milé KOČKY,
úkoly jsem splnila a jsem zvědavá, zda fotky, které přikládám, tady vydrží,
když u tolika předešlých příspěvků zmizely!











































5 komentářů:

  1. Fotky drží i 2. listopadu 2018, a jsou o to hezčí, že neuletěly někam. Zvládli jste to dobře, to potěší ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky držííííí! A jsou moc pěkné!
    Listopad jsi zahájila pěkně nabitým dnem. Krásně jste to zvládli.
    Klidný dnešní dušičkový den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, den byl jako malovaný, krásně jsme si to užili a než jsme dojeli domů, nebe se zatáhlo a bylo po modrém nebi a sluníčku, čekala jsem déšť, ale zatím nic.Musím zasadit ty odkopky a tak asi dnes odpoledne budu zahradničit. Jiřina
    jinak fotky zmizely asi z pěti článků a když jsem je tam dala zpátky, stejně zmizely. Hlavně ty nastojáka! A ke dvěma článkům mi dali cizí fotky!!! - ty jsem vyházela zase já.

    OdpovědětVymazat
  4. Potřebu mít přezuto 1.11. musíš mít pouze při souvislé námraze či sněhu.
    Polovina národa nemá přezuto, protože panují vysoké teploty, které gumy ničí.
    Jsou vyrobeny do maximálně 7st, což v současnosti rozhodně nehrozí.
    Naopak řidiči všichni čekají, až se počasí zhorší.
    Četla jsem, že si na blogu vyměňujete fotky, celkem mne to pobavilo, ale sama bych byla těžce vytočená !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Simi, já to tušila, že je to jen výmluva a taky jsem to manželovi naznačila, takže u Labe od nás do Poděbrad včera závěje určitě nehrozily!
    Jinak požádám dceru, aby mi založila blog někde jinde a přestěhuju se tam, tento nechám tady na věčné časy: nehodlám se nervovat a když pomyslím, že ten divný NĚKDO mi zruší všechny fotky za těch necelých 5 let, co tu jsem, kleplo by mě.
    Jen to nebude jako u tebe, nepřestěhuji vše ze starého do nového. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat