pondělí 31. prosince 2018

Silvestr

Dnešek je tak jiný, než jsem si představovala:
začnu od lesa - ráno manžel zjistil, že nám klekl počítač,


máme sice ještě každý svůj notebook, ale já jsem na něm nebyla asi půl roku, proč taky?
a tak se díky tomu maléru manželova nálada prudce zhoršila,
( vzteklý pes a naštvaný chlap - je lepší se držet v povzdálí )
tudíž jsem nasadila léčbu,
nic neříkat, neodporovat, uvařit oběd a odpoledne udělat oblíbenou pomazánku,
( 1.pomazánkové máslo, lučinu a česnek
2.pomazánkové máslo, nastrouhaný tvrdý sýr a česnek
3.pomazánkové máslo a nastrouhanou nivu a česnek
dělávám tyto tři verze, nivovou zdobím půlkou vlašáku, třeba...
umíchat a natřít na kolečka rohlíků, ozdobit kouskem kompotované mandarinky, komp. ananasu a plátkem kiwi )
a uvařit kotel čaje.
Mezitím jsem se uklidila do nejzazšího kouta bytu s další knížkou L.Zibury, až později jsem dospěla k názoru, že to je nejspíš třetí díl, ale nešť, druhý tedy přečtu jako poslední.
Kniha je výrazně vtipnější - než první, i když se to zdá nepravděpodobné, ten chlapík Zibura je obdivuhodný, z mnoha důvodů.
Tady se hodí vsuvka:
výňatek z knihy - vtip
Potká se takhle u stolu muslim, křesťan, hinduista a žid...a úplně normálně se spolu baví, protože nikdo z nich není debil.
Jelikož nejsme s mužem ti, kteří by kdy utratili jedinou korunu za petardy a ,,zábavnou,, pyrotechniku a nehodláme přijít o uši ani prsty, držíme se doma a přečkáme v klidu domova poslední den v roce.
Sice o půlnoci dáme dvojku vína a pusu sobě navzájem, ale to je z bujarých oslav opravdu asi vše.
Zato zítra bude manžel vařit čočku k obědu a já mám volno,
kéž by platilo: jak na Nový rok, tak po celý rok.
Kdo by ale jedl neustále čočku?
Milé KOČKY,
dovolte mi popřát do dalšího roku vám všem hodně zdraví, štěstí a úspěchů, ve všem ať se vám daří.
Jiřina

5 komentářů:

  1. Jiřinko, inovuji: ať se nám všem daří. Krásné ukončení roku 2018 ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen všechno dobré Ti do nového roku přeji.
    A i pohodový první sváteční den roku 2019.
    Taky byl náš Silvestr doma,bujaré slavení silvestrovské není můj šálek kávy :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, přeji Ti do nového roku zdraví, lásku a pohodu. :-)
    Doufám, že Tvůj muž už má lepší náladu.;-) Také jsme dnes měli k obědu čočku.

    OdpovědětVymazat
  4. Milé KOČKY, vítám vás zde i v r.2019 - jsem ráda, že vás mám.
    U nás je to včera, dnes ( a zítra ) ve znamení oprav počítače a manžel vítězí, ale trvá to.
    Počasí neláká k procházce a tak zůstávám čtenářkou nových knížek.
    Hezký den Jiřina

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych ráda upřesnila:
    do těch pomazánek hned přidávám ty malé, nevzhledné kousky z mandarin.kompotu, ty velké, pěkné, používám na zdobení.
    A na nivu navrch taky kromě vlašáků je hezké dát hroznové víno. Zelené i červené, jak má kdo rád. Vypadá to pak jako hodně druhů a je to hned udělané.
    Všem vám děkuji za přání k Vánocům a novému roku, to zdraví budeme potřebovat všichni.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat