pondělí 18. února 2019

Do kina

Týden jsem měla vystavenou vstupenku, do kina na vysněný film, a za slušnou cenu,
bála jsem se, že na to zapomenu, pondělí v 15 hod. není tak obvyklý čas jít za kulturou.


A co se nestalo, ve 14,30 hod. se mi udělalo tak nevolno, že jediná akce, která byla možná,
bylo zalehnout a nechat lístek propadnout.
Že by to bylo tím, že jsem měla sedět v řadě č.13?
Nebojte se,
milé KOČKY,
nejsem pověrčivá.
Ale mrzí mě to, že ten film mi stále uniká. Už jsem měla na něj políčeno vícekrát a pořád nic.
Doufám, že to vyjde jindy.

2 komentáře:

  1. Je líp, když jsi byla doma s nevolností, než to prožívat v kině. Však aspoň máš cíl - jindy to už vyjde ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, to fakt nešlo, a že leccos vydržím!
    Hlavně, že už mi je o kousek líp.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat