neděle 10. února 2019

Jméno

Nedávno jsem se někde dočetla, že moje jméno už skoro nikdo dítěti nedává,
že je rok od roku Jiřin méně.


Když jsem byla dítě, taky jsem nebyla nadšená,
víc se mi líbilo jméno sestry, Helena.
Zanedlouho, 15.2., budu mít zase jmeniny, jako už každý rok a aby toho nebylo málo, mám další den narozeniny.
Takže dostanu kytku a nějaké ty dárečky, na což se těším.
S čokobonbony to bude letos horší,
mladí vědí o mé počínající stařecké cukrovce a tak ta bonboniera nebude tak velká, jako jiné roky!!! béé.
V souvislosti s blogy jsem taky musela jméno řešit,
komentáře podepisovaly ještě asi dvě další Jiřiny a tak jsem po jisté době začala podepisovat své postřehy jako Jiřina z N., abych se odlišila.
Legrační je, že když jsem začínala psát před téměř pěti lety svůj blog,
o kterém jsem měla jasno jen v tom, že chci ukazovat především své fotky z cest a seznamovat lidi,
kteří se moc nikam nedostanou, s krásami v ČR,
případně tam propašovat pár snímků a slov o zajímavostech z občasných zájezdů,
tak tehdy na můj blog nikdo nechodil a nyní,
kdy už nějaké ty stálé návštěvnice mám, není zrovna chvíle, že bych je měla na svém blogu čím zaujmout,
příkladně k dnešnímu dni mohu jen konstatovat,
že nové fotky z plenéru žádné nemám,
jelikož tři týdny bojuju s virozou a zatím není vyhráno.
A že už jsem zkusila kde co.
Dnes, jako každou neděli, jsem skoukla Toulavku na ČT 1 a Objektiv jsem z poloviny prospala!
Taková jsem já hvězda,
milé KOČKY,
a to jsem spala v noci osm hodin v kuse.
Nežiju, přežívám.
Ale už můžu číst a taky každé odpoledne knížkám věnuji alespoň dvě hodiny.
Tak se mé virtuální kamarádky opatrujte,
buďte zdrávy a užívejte každý den.

8 komentářů:

  1. Nevadí, Jiřinko, aspoň že jsi dala na svém blogu vědět, co prožíváš. Každý máme pauzu, ta tvoje taky skončí, aspoň si občas najdeš čas počíst si v blozích svých oblíbených. Já to tak dělám, když má můj Múzák zrovna náhradní volno... ;-)
    Brzo se uzdrav :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To máš, milá Kitty, pravdu, jen se mi trochu ulevilo, už jsem projížděla oblíbené blogy a hltala novinky.
    Jelikož nekoukám na seriály v TV, tak mám docela čas na knížky a na ,,bednu,, koukám jen pozdě večer, pokud tam něco je. Včera jsem si střihla opáčko dokumentu o Španělsku a to byla lahůdka.
    Někdy se dívám na pořady o staré Anglii a v poslední době to byly pořady o Holokaustu.
    Mívali jsme TV kanál o bydlení, ale to už nemáme, což mě štve. To byla moje droga.
    pa Jiřina  z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, hlavně se dej do kupy :) Bacily už to určitě brzo vzdají... Za chvilku začne jaro a to pak bude zase čas na nějaké pěkné výletnění, i kdyby to mělo být jen za humny :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, ať je ti co nejdříve dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, díky za návštěvu,
    tentokrát nás viroza s mužem skolila tak, že zíráme. Bojujeme všemi prostředky už tři týdny, ale věřím, že to uhrajeme.
    Vtipné je, že někde nad námi celou tu dobu bourají, vrtají a rekontruují byt a je tu rambajs jak na stavbě.
    Tak muž ještě taky tři týdny nadává a já nemám kam utéct.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. To mě mrzí, že Tě bacily stále moří. Můj muž s tím v lednu bojoval dva týdny a švagrové ještě déle.
    Jmenuji se po tatínkově tetě, to jméno mi vybral on a nikdy se mi moc nelíbilo. Je také takové "květinové". Ale vždycky si vzpomenu na babičku, která říkala, že každí jméno je hezké, když se hezky řekne. A měla pravdu.
    Přeji Vám oběma ať jste brzy fit.

    OdpovědětVymazat
  7. Růženko, mám švagrovou tvého jména a přijde mi hezké. Taky máme Květu.
    Už jsem si za ta léta na to svoje zvykla, ale trvalo to. Zdědila jsem ho po mamce.
    Máš pravdu, většinou jde o to,jak se to vysloví, že?
    Pěkný večer.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, tak ať se brzy uzdravíš a můžeš zase na procházky a výlety. Na mne asi taky něco leze, už druhý den mám rýmu a asi i teplotu. Tak snad se mi ti nerozjede.
    Přeji ti krásné dny třeba jen u televize. D.

    OdpovědětVymazat