sobota 16. února 2019

Včera a dnes

Včera svátek, dnes narozeniny,
včera telefonní ústředna ( každý mi volal a přál, hihi. )
Včera přijela sestra, dovezla mi kytku a dárky.


Bylo jak na jaře, tak jsme se prošly, než zase odjela.
Ta zima se ale jistě ještě vrátí.
Za týden oslavíme s dcerou narozeniny spolu.
Moje i její.
Nyní mají jiné starosti, vnučky mají týden prázdnin, hory volají,
sbalili lyže, prkno a davaj směr Krkonoše.
To jistě zase přijde pohlednice ,,holky na sněhu ,,.
Polovina února, dobrá zpráva:
už zanedlouho bude JARO.
Všechno má svůj čas,
na jaro se pod peřinou a s knížkou dobře čeká,
když nemusíme ráno škrábat sklo na autě a jet do práce,
tak nám to počasí s mlhou a mrazíky nevadí!
Jen ten nový fotoaparát je nervozní, kdy že to spolu rozbalíme?
Milé KOČKY,
přeji vám hezký den a víkend.
( Kdyby kolegyně Jana nebyla právě s rodinou ve Švédsku, asi bychom jely spolu do Prahy na odpolední procházku )














4 komentáře:

  1. Aha, tak slavení bude pokračovat s dcerou! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, dcera je to, co se mi v životě asi nejvíc povedlo a dostala jsem ji k 22 tým narozeninám ( no, já 16.2. a ona 20.2. ) - a bonus jsou její dvě dcery!
    Vědět, že budou všechny takové, měla jsem jich nejmíň pět, hihi.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, dodatečně vše nejlepší. Já jsem si jednu dceru dala také k narozeninám a druhou na můj svátek. Jen syn je mimo :-) Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, syn je jen asi mimo tvé jmeniny a narozky? určitě není mimo, jak se to používá, hihi.
    To budeš jistě bohatá babička, když budou mít všichni tři své děti?
    A dík, že ses zastavila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat