pátek 15. března 2019

Dělba práce

Tohle bude trochu i o kuchyni, tuším...
to máte tak,
milé KOČKY!
Já jsem se ráno dala do ,,zahradničení,, na balkoně, včera jsem dostala dvě primulky od Jany,


tak, že je dám taky na balkon, kde už zdobí jiné čtyři kousky,
a manžel, asi se bál, aby nejedl pozdě - dal se do přípravy oběda,
sice je pátek, ale udělal maso, ptáčky z vepřového masa,
( myslím si, že se bojí, že já bych to tak důkladně a dobře neudělala, málo solím, pepřím a vůbec,
tak jsem mu vše připravila a dal se do toho a co si uvaří, to si sní? )
já si poletuju po bytě a uklízím, takové ty běžné věci a nestíháme se ani vadit,
venku zima a vítr, doma pohoda a klídek,
jen, aby nám to vydrželo, hihi. ( nemyslím tím, že by měl vydržet ten vítr a zima ).
Kytky řezané od Jany trochu víc vykvetly, tak jsem je přendala do džbánku:
líbí se mi takhle víc.
Nafotila jsem: přes dosud neumyté balkonové dveře moji ,,zahrádku,, - taky ty žluté krasavice ve váze a -
pro jedlíky ty ptáčky. Zatím na fotce v letu.
( Kdysi mi někdo říkal, že v Jiříkově pan farář v pátek jedl karbanátky, protože je tam stejně samá strouhanka! ) - tak proto ty moje řeči o mase v pátek.
Hezký den!
































4 komentáře:

  1. Tak nevím, jestli je v tvém dnešním psaní nějaký další fígl (mimo toho masa v pátek), ale doufám, že nakonec k obědu ty ptáčci byli. Dobrou chuť!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, ano, ptáčci byli, ale jelikož rýže byla včera, manžel k nim uvařil brambory, i tak to bylo velmi chutné.Jen ta bílá nit - byl oříšek to odmotat, manžel nešetřil ani na ní.
    ( z mého španěláka jsem mu špek a salám věnovala, já to nejím, být tu sestra, tak nám těch pět kousků stačí jen tak tak, hihi )
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, moje babička byla věřící  a tak u nás bývaly bezmasé pátky. Ale dobroty, které vařila to vynahradily. I dnes byl bezmasý oběd, měli jsme tu vnučku, tak jsem jí udělala palačinky a jak si pochutnala. ;-) Zato včera byla dušená mrkev s bramborem a upekla jsem kousek krkovice. Tak zase jedla jen masíčko.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy, Růženko, začnu chodit na obědy k tobě! palačinky a dušenou mrkev s bramborem ( klidně bez masa )- to mám moc ráda.
    Zrovna dnes jsem si říkala, že si najdu nějaký dobrý recept na něco s kapustou. Už jsem ji dlouho nejedla.Dělávám kapust.karbanátky a nebo růžičkovou k masu a bramborám.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat