úterý 5. března 2019

Právě teď

Říká se, že ženy neumí pracovat s mapou,
to by mě tedy zajímalo, co je na tom pravdy,
to jako já jsem chlap?


V mapách ,,ležím,, každou chvíli a od mala mě baví se dívat, co kde je,
a od té doby, co můžu brázdit mapy na internetu, je to ještě lepší.
( od táty jsem kdysi dostala nástěnnou mapu z První republiky,
s tím východním kouskem Podkarpatské Rusi nebo Zakarpatské Ukrajiny?
a štve mě, že se mi ztratila )
Včera jsem byla u dcery s kytkou dodatečně popřát k narozeninám
a při té příležitosti i mně bylo popřáno a podárkováno k svátku a narozeninám
a dostala jsem od zetě parádní knížku: viz níže.
Dárky byly podle mého gusta a vnučka mi udělala krásné přáníčko.
( odklad byl kvůli pololetním prázdninám )
Dcera byla čerstvě po kurzu pečení makronek a tak - co myslíte, že nám dala ke kávičce?
Pár jsem jich - 3 barvy - dovezla manželovi a pravil, že jsou dokonalé!
Obdiv nepřežily!
A taky doma radost:
vykvetly mi na okně v ložnici staré, letité orchideje,
mají květů sice málo, ale jsou pohledné.
Milé KOČKY:
navíc dnes večer jdu na V.Rédla a tak i kultura bude.
Jukněte:








































































































4 komentáře:

  1. Dostala jsi krásnou knihu. Naši kdysi měli v knihovně všechny knihy Hanzelky a Zikmunda. Pak se stěhovali do menšího bytu a tatínek je dal do antikvariátu. Docela mě to mrzí.

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, my máme ty tři první Z+H z Afriky, ještě po rodičích, ostatní jejich knihy nevlastním, bohužel.
    Na knížku se těším.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, krásné dárky jsi dostala a orchideje Ti hezky kvetou. V mapách se také orientuji celkem dobře a baví mne.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenko, tradičně jsem dostala i obrovskou bonbonieru z bezvadné čokolády a mám dovoleno denně si vzít 1 bonbon!
    Takže, kam se hrabou středověká mučení!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat