sobota 23. března 2019

Sobota doma

Na dnešní sobotu jsem chtěla s mužem zajet do Zubrnic pofotit bledule, pokochat se,
jezdíme každoročně buď tam a nebo do Pekla u České Lípy,
jenže v Pekle spadla skála a tak to bylo jasné.


A jak to dopadlo?
Středu, čtvrtek a pátek jsem strávila v okresní nemocnici s tím, že mě ve čt vezli do Prahy na vysoce rizikové a nepříjemné vyšetření,
výsledky budou za 14 dní,
odpoledne mě s houkačkou vrátili zpátky do špitálu, ( to byla jízda! )
v pátek mě neteř dovezla domů a mám dva dny polehávat a posedávat, tak bledule počkají - asi.
Doma mě manžel přivítal s vynikající slepičí polévkou a zapečenými nudlemi,
konečně jsem se po třech dnech hladovění a diet slušně, i když málo najedla.
( dojmy z hospitalizace a dopravy sanitou by vydaly na tenkou knížku )
Místo výletu za jarní květenou jsem se pustila do uklízení koupelny, ( velká radost mého muže, musel mi asistovat! )
a teď jsem si sedla k počítači.
A právě jsem,
milé KOČKY,
natrefila na krásný domek, pěkně zařízený a už bych se stěhovala:
změnila bych jen dvě věci - nechala bych udělat pracovní desku v kuchyni celodřevěnou a venku nasázela spousty narcisů, tulipánů a hyacintů, jak to je obvyklé v Anglii na jaře.
Pak bych vás pozvala na kafe. Fakt.
Však si to samy prohlédněte:
https://www.drevostavitel.cz/clanek/stylovy-anglicky-dreveny-domek

5 komentářů:

  1. Jiřinko, už jsem Tě postrádala. Říkala jsem si, jestli Tě nepotkal nějaký bacil jako mně. Držím pěsti, aby výsledky byly v pořádku.
    My jezdíme za bledulemi do přírodní rezervace Jechovec, která je u Staré Říše. Loni jsme se byli podívat začátkem dubna, letos už prý kvetou a tak nevím, jestli to stihneme.
    Domek jsem si prohlédla a hned bych se nastěhovala. Jednu místnost bych nechala pro mé panenky a tvoření.
    Opatruje se. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, já jsem si hned vzpomněla, když jsme jezdívali s kolama do Slavonic, že jsme zastavili i v Nové Říši, ráda bych se po letech zase podívala na známá místa. To je na delší povídání.
    Virozu jsem měla víc jak 6 týdnů a tak se to vyšetření odkládalo na dobu, kdy toho budu schopna.
    Děkuji za podporu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale poslechni ... ty si umíš jako zpestřit.
    Koukej odpočívat, koupelna i ty bledule neutečou !!!
    Opatruj se a držím všechny palce !

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, ať to dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ať výsledek vyšetření je jen a jen dobrý.
    Taky vím o místě, kde se bledule houfují,ale jelikož jsem ještě nevytáhla kolo, tak jsem se za nimi nebyla podívat.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat