pondělí 15. dubna 2019

Jsem v šoku

Právě jsem se na internetu dočetla, že hoří katedrála Notre Dame v Paříži.
Jsem v šoku.
Chce se mi brečet.


Zase nějaký lempl opravoval střechu a nechal tam něco zapálit?
Část střechy už se údajně zřítila.
To je teda rána.
Naši mladí letí zítra v poledne do Paříže na výlet, vrací se v neděli.
Milé KOČKY,
Pařížomilky,
asi to s vámi zamává také?









































6 komentářů:

  1. Právě jsem viděla živé vysílání hasičského zásahu, je to opravdu hrozné, taková krásná stavba :-(

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu velice nepříjemná zpráva.
    Škoda nevyčíslitelná.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Je to velice smutné. Dívalal jsem se na ČT 24, kde celou událost sledovali.
    Doufejme, že se podaří katedrálu obnovit. Bude to stát hodně peněz a asi to bude i dlouho trvat.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá děvčata, naši mají bydlet v hotelu poblíž této katedrály, v noci v TV říkali, že byla spousta hotelů vystěhována, tak jsem zvědavá, jak to dopadne.
    Oprava chrámu bude asi dlouhá a drahá, i když si myslím, že sbírka bude bohatá.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. KOČKY moje - Tak mladí dosedli na letiště u De Gaulla ve 14.17 hod. a jsem už téměř bez stresu. Zase jsme je na počítači sledovali z Prahy až do Paříže. Manžel šílí, když mu říkám: jé, tady jsem byla ( třeba v Coburgu ) a pod. celou trasu.
    S katedrálou to bude běh na dlouhou trať. Ale penízky se vyberou a stavět se jistě bude.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat