středa 17. dubna 2019

Okolo řeky

Udělala jsem si malou procházku městem,
znáte to, na poštu, do pojišťovny a tak,
a když už je tak hezky a mám čas, prošla jsem se okolo řeky.


Líbí se mi ta krásná, čistá a vyloženě jarní zelená.
To jindy vidět není, později bude unavená, zaprášená,
kachny na Labi měly velký apetit, přinesla jsem jim starší chleba,
slétla se jich během chvilky spousta.
Milé KOČKY,
vítám vás u nás:


























































































































5 komentářů:

  1. Jiřinko, krásná procházka. Také miluji jarní zeleň.
    Těšila jsem se na výlet, ale vnouček dostal ATB  a tak z výletu sešlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Růženko, u nás nasázeli na mnoha místech města květiny, je to hezké, ale nevím, proč je to posypané kamennou drtí,
    a pak nechápu lidi, že v tom je tolik vajglů a od školáků pošlapané, nikdo si ničeho neváží. Když někomu něco řekneš, ještě si naběhneš. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, máte to tam moc pěkné. :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Péťo, poslední dobou se ,,město,, snaží a u Labe udělali pár atrakcí pro děti a jedno oplocené hřiště taky zvelebují, sice mi vnučky už odrostly, ale jiné děti budou mít kam chodit si hrát.Tady by se uplatnilo takových hřišť několik.
    Hezké Velikonoce: Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, díky za krásné fotky. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat