pondělí 1. dubna 2019

Právě včas

Kdysi jsem se dočetla o vršíčku Kopeč kousek za naší obcí.
Léta jsem se tam na jaře chtěla podívat a nějak se nedařilo.
Kdo si počká! - ten se dočká.


Dnes jsem po obědě na sebe něco navlékla a hurá na dráhu.
( pana Pecivála jsem nechala u PC )
Za celých 10,- Kč jsem si koupila zpáteční jízdenku do dvě stanice vzdálené vesnice,
a pak pěkně pěšmo na Kopeč.
Mírné stoupání po silničce s výhledy na Krtinu ( jak doma říkáme familierně Řípu ),
okolo se vše zelenalo, pole právě čerstvě zoraná tmavě hnědá a okolo spousta kvetoucích špendlíků.
Prošla jsem vesničku stejného názvu, jako byl cíl mojí výpravy,
vystoupala na vršek a cestou zkusila nafotit ty zlaté kvítky.
Tak blízko města a taková krása,
prý tu byla kdysi sopka, momentálně soptívám víc já.
Na celou akci jsem potřebovala něco přes dvě hodiny,
ve 14 hod. jsem odjížděla z N. a v 16 hodin už jsem z vlaku vystupovala zpátky u nás na nádraží a kmitala domů.
Milé KOČKY,
cestou jsem uvažovala, že bych mohla vyhlásit takovou malou VÝZVU:
není to povinné, není to soutěž, nebudu nikoho do ničeho tlačit,
ale!:
kdybyste chtěly, můžete nafotit během týdne nějaké své oblíbené místo nebo koutek, ať již na své zahrádce
nebo potok za vsí, cokoli, kam rády chodíte a není to běžně známé,
je to blízko vašeho bydliště a stojí za nakouknutí, za fotku.
V komentářích pod tímto článkem dejte vědět, kam se máme podívat.
Na jaký blog.
Uděláme si tady takové hezké, české JARO:
Níže mám pro vás fotodokumentaci mé dnešní spanilé jízdy:









































































































































































































































4 komentáře:

  1. Jiřinko, krásná procházka. Koukám jak to u vás kvete. Myslím, že nějaký koutek z Vysočiny brzy ukážu.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná echt česká krajina, máme to tu fakt pěkný a s jarem všichni rozkveteme!

    OdpovědětVymazat
  3. Milé KOČKY, taky bych mohla napsat, jak se ta zlatá krása, za kterou jsem tam hlavně jela, jmenuje? i když jste to asi poznaly:
    Hlaváček jarní
    pa Jiřina z N.
    těším se na vaše místečka...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Simonko, přesně jsi to vystihla, už pět let se tu snažím přesvědčit sebe i návštěvnice blogu o krásách naší zemičky.
    Někdy je to lehké, jindy to dá práci.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat