pondělí 22. dubna 2019

Sobota 20.4.

Na sobotu byl program trochu složitější - jelo nás celkem 72 lidiček a to už je pěkná křížovka,
uspokojit veškerá přání a touhy,
jeden chce jít do městečka, jeden do skanzenu, jiný do lázní, další chce vidět všechno,


někomu stačí pocourat městečko a posadit se k pivu, kávě či v cukrárně,
a jak to udělat, aby byli všichni spokojeni, to má průvodce pěkně zamotanou hlavu.
My se sestrou jsme to vymyslely po svém, chodily jsme bez průvodce,
v Rothenburgu o.d.T. dopoledne jsme se prošly po hradbách, poté po městě, nafotila jsem kde co, ( jako vždy )
a pak došlo i na posezení u kávy a něčeho sladkého k tomu,
odpoledne jsme s H. strávily v lázeňském městečku Bad Windsheim,
skanzen, procházka po městě ( kde jsme kdysi už bydlely na adventu )
a pak nám hodinku ukrojilo posezení u černého piva.
Pobyt pod rozkvetlými jabloněmi byl pro mne bonus.
Večer jsme zašly do hotelové restaurace znova na černé pivo. V Bavorsku ho umí vařit.
To mi,
milé KOČKY,
můžete věřit.






































































































































































































2 komentáře:

  1. Krásné fotky, je vidět, že jste si užily i druhý den. Černé pivo bych ochutnala.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, v němčině toho moc neumím, jsem ostuda, ale černé pivo si objednat zvládnu, hihi. Měli jsme poslední den i takové kouřové nebo uzené. Bylo dobré. Já pivu moc nedám, jen občas černý kozel nebo malé plzeňské.

    OdpovědětVymazat