sobota 22. června 2019

Kamarádka

Tentokrát jsem u plotny nestála já, nýbrž moje skvělá kamarádka.
Ale do této rubriky to patří.
To máte tak,
milé KOČKY,
počátkem týdne mi volala Marcelka, letitá kamarádka, ptala se, jak mi je a jestli něco nepotřebuju,
a mimo jiné jsem jí řekla, že mi v sobotu přijedou vnučky.


Hned se mi ( střelhbitě ) nabídla, že mi upeče bábovku - dělá takovou tmavou až černou, nadýchanou a moc dobrou a navrch mi přiveze štrůdl.
Moje srdce zaplesalo, za prvé, protože jsem si uvědomila, jak obětavá to je kámoška, sama babička 4 vnoučat,
a za druhé se můj mlsný jazyk těšil na ty dobroty!
Zrovna mám pár dní, kdy se mi jídlo neoškliví, hurá!
Včera k večeru přijela, tašky nadité, pojedly jsme segedín, který jsem jí nachystala
( má ho ráda a snažím se jí ho občas uvařit),
sjely jsme novinky u ní a u mne,
vypily kávičku,
a pak jsem ji doprovodila k vlaku, kde jsem si v kolejišti natrhala i kytku do džbánu.
Abyste z toho také něco měly,
dnes ráno jsem vám to trochu pofotila.
Neměla bych se vytahovat, jak jsem bohatá,
bohatá na kámošky, ale co už?
A vnučky? Ty už jsou v tuhle chvíli na cestě k nám.





11 komentářů:

  1. Je to štěstí mít takovou prima kamarádku. Vnučky si pochutnají na bábovce i na štrůdlu, vypadají náramně.
    Nebyl by recept na bábovku?
    Užij si hezké chvíle s vnučkami. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Růženko, na recept se ráda znova zeptám, už jsem ho měla, ale někam jsem ho zašantročila.Pak zveřejním.
    Právě jsem po obědě holčinám a manželovi ukrojila každému kousek a nakladla vrstvu našlehané smetany a  k tomu jahody a zmizelo to do posledního drobku.
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Štrůdl bych si zrovna teď dala, ne že ne :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, je fajn, mít takovou kamarádku, která ví, co v danou chvíli potřebuješ. A napekla vám samé dobroty, hned bych ochutnala. Krásná zpráva je, že už máš na ně také chuť. Kytička je super, hned je doma veseleji.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Není nad to mít takovou kamarádku.
    Bábovka tedy vypadá moc lákavě. Určitě by mi také chutnala.
    Tak si hezky užij vnučky a měj pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Dědovka od Marcelky V.:
    1 skleničku cukru moučky 4 vejce vanilcukr prdopeč 1 skleničku oleje 4 čokopudinky 2 lžíce kakaa
    vše našlehat, zamíchat, pečeme pomalu 150-160, po 1/2 hod. špejlí zkusit, pak ještě asi 10 min.
    Dobrou chuť. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata, kdybych mohla,nakrájela bych štrůdl i bábovku a poslala vám také
    ( potrubní poštou ) ochutnat.
    Navařila jsem si na zítra už dnes hovězí na houbách a teď vařím pořádnou hovězí polévku, abych mohla dopoledne koukat na Toulavku. Holky si vyžádaly také opečená jablíčka na másle posypaná skoř.cukrem, vzpomínka na doby, kdy jsem je hlídávala.
    Voní to tu docela dobře.
    Hezký, sobotní večer přejeme. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, teprve v takových chvílích se poznají praví přátelé. Moc ti přeji, že takovou kamarádku máš!
    Užij si klidnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Kočko, ty máš chuť k jídlu, ty se zase těšíš na mlsky HURÁÁÁÁÁÁ.
    Mám radost převelikou a hýčkej si takové lidi, nejsou samozřejmost.

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, dobrá kamarádka je dar. Je skvělé, že máš chuť k jídlu, to je dobré znamení. Užívej si s vnučkami.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]:Jiřinko, dík za recept. Jo a pečená jablíčka si dělávala moje babička. Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat