pátek 14. června 2019

Před domem

Barvy a vůně, před domem to kvete a dělá mi radost.
Na záhonu už dokvetly žluté a modré kosatce, některé si někdo nedovoleně odnesl,
zato dva keře růží se předhánějí v počtu květů.


Mají několik prutů zdivočelých, zplanělých a tak jsou keře dokonce dvoubarevné.
Milé KOČKY,
takhle to před domem u nás nyní vypadá.
Vítejte.

10 komentářů:

  1. Jiřinko, růže miluji, takže jsem se kochala.:-)
    Měj pěkný den.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné růže. Možná se mezi šlechtěné vloudil jeden šípek a už prospívá. Mně nevadí divoká příroda ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi už konečně rozkvetly růže.
    A před vaším domem to tedy kvete nádherně.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá děvčata, srdečně zdravím. Před domem bývalo těch rudých, voňavých keřů růží 5 a nyní jsou dva.Dnes, v sobotu, přišli dva se sekačkami a osekali plochy trávy, asi pak přijede ten s traktůrkem, pokosili i několik keříků, co mi dala kolegyněa které jsem pracně zasadila a zalévala...
    nemám sílu s tím teď bojovat, i když jsem na ně hned vyrazila a požádala o obsekání a neničení!
    Doufám jen, že zaprší.
    Růženko, hodně růží jsem viděla v Tullnu a v rosariu v Badenu v Rak.
    pošlu ti vzorek, Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Růženko, napiš mi na zakova48@seznam.cz a já ti pošlu růže všeho druhu. Tedy, jejich foto!
    Pa J.

    OdpovědětVymazat
  6. Poslouchej, ty bojuj pouze doma na gauči, odpočívej a nevzrušuj se, kočko jedna :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, máte to u domu moc hezké. Růže jsou opravdu nádherné a ta první fotka je super.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Provedu, Simi, ono mi v těchto dnech nic jiného nezbývá! Včera večer odjela Jana s mužem ( místo mne ) do Toskánska,
    tak si udělám jiný program. Domácí úkoly. hihi
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, krásné fotky. Nádherně to rozkvetlo. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný, u nás by ta nádhera asi dlouho nevydržela, lidi se chovají někdy hůř, než zvěrstvo.

    OdpovědětVymazat